Okazuje się, że reklama zewnętrzna jest jedną z tych najbardziej skutecznych. Jest niedroga, trafia do ogromnej liczby potencjalnych klientów i zalicza się do formy przekazów neutralnych, co oznacza, że nie jest drażniąca jak na przykład pasma reklamowe w telewizji. Co więcej, reklama tego rodzaju najczęściej informuje, daje rzetelny przekaz na temat danego produktu bądź usługi.
Co ciekawe, reklama zewnętrzna wcale nie musi mieć dużych formatów, by stać się zauważalną, zapamiętywaną i wreszcie skuteczną. Innowacyjnym narzędziem są na przykład ramki tablicy rejestracyjnej, które chociaż są niewielkich rozmiarów to odnoszą ogromny skutek.
Ramki tego rodzaju jak wiemy montowane są na samochodach. Jak przyznaje ich producent, czyli firma Inwen, ramki na tablice rejestracyjne zawierają najczęściej samą nazwę reklamowanej firmy, logotyp bądź jej dane teleadresowe. Tyle wystarczy, by odbiorca zapamiętał przekaz.
Taka reklama jest skuteczna w wielu względów. Przede wszystkim jest tania. Dodatkowo jest reklama czysto informacyjną i skierowaną do ściśle określonej grupy odbiorców, czyli innych uczestników ruchu. Właśnie dlatego z tego narzędzia reklamy zewnętrznej korzystają bardzo często firmy z branży motoryzacyjnej.
Warto również wspomnieć, że reklama ta nie jest nachalna i nie rozprasza, przez co cieszyć się może pozytywnym odbiorem. Jak wiec widać reklama na tablicach rejestracyjnych może być świetnym przykładem taniego aczkolwiek skutecznego narzedzia do promowania firmy.